Vadba za nosečnice

Kondicijsko dobro pripravljena nosečnica lažje prestaja nosečnost, je bolje pripravljena na porod, porod lažje in hitreje prestane ter si po porodu hitreje opomore. Strokovno vodena vadba v nosečnosti ima pozitivne učinke na telo:

  • izboljša delovanje srca in ožilja,
  • povečuje zmogljivost dihalnih organov,
  • prepreči ali omili težave z nenadzorovanim uhajanjem urina v nosečnosti in po porodu,
  • zmanjša možnost nastanka bolečine v križu,
  • izboljša prebavo in zmanjša zaprtje ter pospeši presnovo in s tem uravnava telesno težo,
  • razvija pravilno držo vsakodnevnih opravilih,
  • pripomore h krajšemu in manj bolečemu porodu,
  • pospeši okrevanje po porodu,
  • hitrejša vzpostavitev telesne teže po porodu,
  • vzpostavi pozitiven odnos do telesa in povečuje nadzor nad njim,
  • izboljša psihično počutje, kar pomaga pri premagovanju stresa, anksioznosti in depresije, ki se pogosto pojavijo v nosečnosti,
  • ohranja vitalnost in povečuje samozavest ter prinaša telesno in duševno sprostitev.

Vadba za nosečnice se priporoča od tretjega do osmega meseca nosečnosti, v kolikor pa se je nosečnica že pred samo nosečnostjo redno ukvarjala s telesno aktivnostjo pa je priporočljivo, da z njo nadaljuje.

Pomakni se na vrh